Reklamer

Vi gjør vårt beste for at alle våre produkter skal oppfylle kundenes forventninger. Noen ganger går det likevel ikke som planlagt, og vi forsøker å løse disse situasjonene så raskt som mulig. Alle våre produkter har en garanti på minst 1 år.

Slik sender du inn en klage:

1. Fyll ut skjemaet på siden "Kontakt oss".

Fyll ut alle de obligatoriske feltene i skjemaet og beskriv feilen med produktet så nøyaktig som mulig. Vi anbefaler på det sterkeste at du legger ved bilder eller en video av feilen hvis mulig, da dette kan fremskynde behandlingen av saken din. Når vi har mottatt klagen din, vil vi forsøke å behandle den så raskt som mulig.

2. Vi informerer deg om avgjørelsen vår

Når behandlingen er ferdig, kontakter vi deg via e-post. Hvis du får medhold i reklamasjonen, har Hobbybox.no rett til å reparere produktet, erstatte det med et nytt eller avtale et eventuelt prisavslag. Hvis ingen av disse alternativene er mulige, vil vi refundere prisen på det skadede produktet til deg.

Vær oppmerksom på at garantien vår kun dekker material- og produksjonsfeil på produktet, og ikke feil som skyldes normal slitasje. Reklamasjonen må gjøres umiddelbart etter at feilen har oppstått.

Transportskader

Følg disse trinnene hvis produktet blir skadet under transport:

1. Hvis du oppdager skader på pakken, må du kontakte transportselskapet umiddelbart. Ta deretter kontakt med vår kundeservice.

2. Hvis skaden først ble oppdaget da du åpnet pakken, tar du et bilde av skaden og pakken. Kontakt vår kundeservice og legg ved bildene i meldingen. Ikke kast emballasjematerialet.

payments-logo
© 2023 Hobbybox.no