Kontakt oss
Kontakt oss
Hvordan kan jeg kontakte dere?
Vi håper du har funnet svar på det du lurer på på nettsiden vår. Hvis du trenger hjelp med spørsmål du ikke finner svar på eller ønsker å sende oss en melding, kan du bruke kontaktskjemaet på denne siden.
*Ta kun kontakt via én kanal, da det kan forlenge svartiden for deg og andre kunder hvis du kontakter oss via flere kanaler og stiller det samme spørsmålet.
Hvilken informasjon bør jeg gi dere?
Ta med så mye informasjon som mulig i meldingen, for eksempel ordrenummer (#12345), navn og detaljert beskrivelse. Denne informasjonen vil hjelpe oss med å svare på spørsmålene dine så raskt som mulig.
Vær oppmerksom på følgende
Vær oppmerksom på at det kan ta 1-3 virkedager før sporingen aktiveres. Leveransen skannes første gang i Norge, og sporingen aktiveres derfor ikke umiddelbart. Ta kontakt med oss hvis sporingsoppdateringen tar mer enn 3 virkedager.
For bedrifter og organisasjoner
Bedrifter og foreninger kan bestille på faktura. Hvis du ønsker å bestille som bedrift, ber vi deg sende leverings- og faktureringsopplysninger til info@hobbybox.no og oppgi antall produkter for bestillingen. MERK! Minimumsbeløpet for bedriftsbestillinger er 2000 NOK.